onsdag 20 februari 2013

Positiva tankar kan ändra hela din dag

En positiv tanke på morgonen

Jag älskar dessa morgnar när man BARA vaknar en halvtimma innan klockan ringer. Kvart i fem istället för kvart över fem. Vilken bonus. Nu är jag tvättad, sminkad, färdigklädd och har ätit. Om jag inte sitter framför datorn för mycket så kommer jag också mycket tidigt till jobbet:-)

Förkylningen rullar på, det blir ingen träning idag heller. Så mycket sjuk som jag varit hittills i år vet jag inte när jag var senast. Det är bara att bita ihop.

En utav mina inspirerande tränare fick en egen artikel i tidningen häromdagen. Det var hon väl värd! Utan Ulrika o Anne på Studio 4 hade jag aldrig orkat träna som jag gör. De är helt fantastiska! Så positiva o glada båda två. Man blir glad bara av att komma dit. SNART så kan jag nog träna igen!

2 kommentarer:

  1. God morgon. Håller med dig om att det blir en bonus då man vaknar före klockan och dessutom är utvilad. Bästa starten av dagen ♥ Ha en fortsatt fin en! Kram Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt:-) Det är bara till att njuta!
      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!