onsdag 26 juni 2013

Boxning, regnstrejk o äggröra med kanel

2013-06-24 20.23.06

Vaknade före klockan i morse. Hörde hur det smattrade mot rutan. Då plockade jag  upp mobilen o ställde fram klockan. Det blev ingen morgonpromenad idag. Jag är allt för väderberoende. Träna i dåligt väder är inte riktigt min grej. Jag är en latmask!

Frukosten är nu nästan mitt favoritmål. Äggröra på 3 ägg och med drygt 1 tsk kanel plus lite salt, peppar o chilipeppar. Oj vad gott! Det är lätt beroendeframkallande. Lite bönor med en skvätt balsamvinäger på det o frukosten är klar. Om ni är trötta på ägg eller inte gillar ägg, prova kaneläggröra eller kanelomelett. Vansinnigt gott, jag lovar.

Ikväll blev det istället träning med besked. Boxning. Mitt favoritpass. Där får man panga på så det bara ryker. Alla aggressioner o frustrationer får utlopp under tiden som svetten rinner. O jag som förr sa att jag inte gillade boxning. Tänk vad man kan ändra sig!

White chili chicken både till lunch o middag idag. Gott men inte mer heller. Imorgon får det bli något annat.

2 kommentarer:

  1. Låter spännande med äggröra och kanel, man kanske skulle prova?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men gör det, vad har du att förlora:-)

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!