fredag 6 september 2013

En kväll på altanen i september!!

IMG_20130906_195913

Vilken underbar sensommardag!!! 22 grader hela vägen hem, en fredagskväll i september. Den planerade tacopajen förvandlades till hemgjorda hamburgare som tillagades på grillen utomhus. Vem hade kunnat drömma om detta?

Imorgon drar min älskade till Berlin tillsammans med sina kollegor från hela Sverige. När katten är borta då dansar råttan på bordet:-) Jag har bjudit in ett gäng goa tjejer (tanter??)  på knytkalas. Här ska drickas vin, ätas mat o tjatas hela kvällen. Tänk om vi kan börja på altanen imorgon också. Vilken underbart oväntad bonus det hade varit!

IMG_20130906_200146

Tanten har knut även idag, tredje dagen i rad. Jag tror jag gillar det här! Praktiskt även när jag tränar. Idag körde vi ett lunchpass, två utav mina kollegor och jag. CXWorks, 30 minuter med typ Core-träning. Ett perfekt lunchpass en fredag. Lågintensivt men väldigt jobbigt för den (jag) som inga magmuskler har!

2 kommentarer:

  1. Underbart & det är ju ljuvligt sensommarväder :)
    Nu...Ut i solstolen hihi Ha en härlig Lördag/Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!