söndag 1 september 2013

September markerar sin ankomst

2013-09-01 12.04.12

Ja idag är det verkligen höst! Augusti försvann och september kom obarmhärtigt vältrande in med hösten. Grått, regnigt, blåsigt o eländigt. En dag som denna vill man helst sitta inne och bara kura.

den-femte-arstiden, mons kallentoft

Jag har redan hunnit läsa ut Den femte årstiden av Mons Kallentoft nu på morgonen.  3 dagar tog den boken att läsa ut. Så grym men spännande att jag inte kunde släppa den. Det blev bara drygt 5 timmars sömn i natt. Jag bara läste o läste o läste. Läs den!

Alla badrumsskåpen är städade, check! Lite nytta måste också göras. En joggingrunda ska hinnas med. I övrigt vet jag inte riktigt vad dagen bjuder. Vi får väl se.

4 kommentarer:

  1. Näe...Här är det soligt & varm Höstdag mer sensommardag,ska ner i hamnen nu men...Önskar dig en skön Söndag/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Här dundrar hösten in också med buller och bång, regn och blåst om vartannat, mörkt och kyla till och från. Men efter denna goa sommar tycker jag ändå att det känns rätt okej.
    Ha ett bra slut på helgen, kram

    SvaraRadera
  3. Ja nu är det höst ute men solen skiner så fint hos oss!
    Tur att du hittade min blogg så jag kunde hitta din :) Trevligt här och kanske man kan få lite träningsinspiration hos dig.
    Ha en fin söndagskväll!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Ja helt plötsligt kom hösten bara sådär. Vet inte om jag är redo än...Måns böcker är så galet spännande o bra, förstår att du fastnade i den. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!