fredag 25 oktober 2013

Lön för mödan

Spegel spegel

Ibland så får man verkligen lön för mödan. Fyra dagar med strikt kost, ingen kaloriberäkning o jag har fått äta hur stora portioner som helst, men bara protein från kött, fisk, fågel samt ägg, grönsaker och bönor. Bara tre mål om dagen, inga mellanmål o så fyra tuffa träningspass på dessa fyra dagar.

-1,9 kg på 4 dagar!!! Halleluja moment!!! Idag är mitt ego på topp:-)

Enligt fyratimmarskroppen som jag nu kör på så ska man äta rejält en dag i veckan, precis vad som helst, den dagen infaller imorgon, detta för att lura kroppen så den inte går ner på sparlåga (lite 5:2 tänk där…). Nu är jag nästan orolig att den dagen ska förstöra de första dagarnas resultat o inte är jag just nu sugen på att äta något extra imorgon heller. MEN det är fest imorgon, så det ska nog går bra:-)

CM131025-183722002

En ny skönhetssalong har öppnat i Halmstad. Idag, eller kanske gäller det hela helgen? så hade de flera väldigt bra öppningserbjudanden. Bl a så kunde man köpa en bodylotion från Clarins med 80% rabatt!!! Svårt att motstå, den fick följa med hem o den doftar ljuvligt vill jag lova!

2 kommentarer:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!