onsdag 9 oktober 2013

Vapnö slott vs en fabrik i Ibarra Ecuador

2013-10-08 18.08.24

Äntligen hemma igen! Det har varit två helt fantastiska dagar där det känns som att vi har lärt oss massor! Att jag dessutom har fått så positiv respons från mina medarbetare gör mig så glad, ja nästan helt tårögd. Jag tror att var o en ska få en kram imorgon. Överskattar de mig inte lite trots allt?

2013-10-08 18.28.03

Om än jag inte var så imponerad av övernattningen (o speciellt inte odören) så var jag desto mer imponerad av maten. Varje måltid har varit helt fantastisk! En kulinarisk upplevelse både morgon, middag o kväll.

Ikväll njuter jag bara av min ensamhet i hemmet med Bonde söker fru och Greys Anatomy på tv. O imorgon kommer min syster! Det ser jag sååå fram emot!

Ibarra, Ecuador

O mannen då? Han jobbar o sliter i fabriken i Ibarra, Ecuador. 30 grader utomhus, hur varmt det är inomhus i plåtskjulet som de kallar fabrik, det vet jag inte. Hoppas, hoppas han kommer hem redan på söndag! Jag hoppas även att han hinner se sig lite omkring och att allt inte bara handlar om jobb, jobb, jobb.

2 kommentarer:

  1. Spännande med jobbresa till Ecuador. Jag håller tummarna för att han hinner uppleva lite mer än fabriken

    SvaraRadera
  2. Va kul att få en sån uppskattning! Och god mat är alltid så roligt att få :)
    Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!