måndag 24 februari 2014

Måndag morgon o klockan ringer för träning

IMG_20140224_051113

Ja det är ju inte alltid man hoppar o studsar av glädje när klockan ringer kl 5 en måndag morgon men det är bara att bita ihop.

När klockan är 7.35 o man redan är på jobbet efter att vara färdigtränad, duschad o redo för en ny dag, då känns det rätt bra.

Idag blev jag också bjuden på lunch av härliga Hanna från gymmet, hon som hade ett bra erbjudande till mig ni vet. Tyvärr passar nog inte förslaget in i mitt liv just nu men i övrigt verkade det vara ett trevligt upplägg. Men, men, man kan inte hinna med allt. Det blev i alla fall en trevlig lunch o imorgon ger jag järnet på hennes pass! När hennes tid räcker tid så ska jag också boka in lite PT-tid tillsammans med henne. Det känns som nästa satsning i mitt träningsliv. Ständigt nya utmaningar’!

Idag var även dagen då dunjackan lämnades hemma och en tunnare kappa fick göra mig följe till jobbet. 8 plusgrader i slutet av februari!! Det här är livet!

2 kommentarer:

  1. Träning med PT är outstanding! Gjorde det för några år sedan och det gav mig jättemycket plus att jag har en massa övningar i bakfickan att plocka fram nu. Synd bara att det är så dyrt att man inte kan hålla på med det hela tiden... Tur för mig (hoppas jag) att min stora dotter utbildar sig till PT ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju lite dyrt. Det är ju så man borde göra då, se till att barnen utbiödar sig till det! Jag ska tipsa mina:-)

      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!