tisdag 25 februari 2014

Grand, Martin Luther o Bodycombat

2014-02-25 14.26.39

Idag hade vi lite friskvård på schemat vilket innebar promenad i det vackra vårvädret till Grand hotell där vi åt gemensam lunch. Därefter traskade vi bort till Martin Luthers kyrka för att studera dess arkitektur. Rått o kallt, inte riktigt min stil men annorlunda i allra högsta grad.

2014-02-25 13.52.40

Lite obehagliga krypningar får jag allt i kroppen när jag blir tvungen att gå in i en kyrka. Det är ofrånkomligt. Det är liksom inte min grej.

2014-02-25 13.53.15

Det var en riktigt bra dag för en utflykt i alla fall. Ännu en promenad blev det ju på vägen hem o solen strålade rakt i våra ansikten. Livet är underbart!

2014-02-25 13.53.36

Tisdag, dagen för Bodycombat. Idag slogs jag för livet, jag bankade helt enkelt skiten ur min presumtiva motståndare. Idag kände jag att det var mycket ilska som ville ut. Idag funderade jag på om jag inte på riktigt faktiskt skulle kunna övermanna o slå ner någon om jag skulle råka ut för ett överfall? Det kanske jag skulle kunna? Det vore ju inte fel i så fall!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag det har varit!
    Det är väl skönt att va lite kulturell ibland:-)
    Måste bara tala om att jag konfirmerades i Martin Luther kyrka:-)
    Hoppas det blir en lika fin dag imorgon, hörs till helgen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad häftigt att du konfirmerades där! Världen är liten.
      Kram

      Radera
  2. Varför denna ilska? /yvonne m-b

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du vet, alltid finns det ju någon som kan reta gallfeber på en vissa dagar;-)

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!