lördag 18 oktober 2014

Pinad o plågad

Förra lördagen låg jag däckad p g a nackspärr. Idag är det migrän. Mina lördagar kunde definitivt sett bättre ut. Migränen kanske är en följd av nackspärren som förföljt mig hela veckan, även om den blivit bättre, man går ju ändå och spänner sig lite hela tiden, rädd för att det ska smälla till igen.

Idag ska vi på beskafest, ni vet en hel kväll med en massa beska snapsar. Det känns inte optimalt. Kanske att jag orkar följa med men så mycket snapsar lär det nog inte slinka ner idag. Sprit är definitivt inte det jag mest av allt vill ha just nu.

 

Tvålfatet på bilden längst upp fick jag inspiration till från en inredningstidning. Jag är själv rätt nöjd med resultatet. Det passar fint in i vårt badrum.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!