söndag 2 november 2014

Shoppingfynd från Ur&Penn

Här ser ni några utav mina shoppingfynd från i fredags. 3 par örhängen á 20 kr/paret från Ur&Penn. Det känns rätt ok, nästan löjligt billigt. Jag är lite galen i smycken. Jag gillar att ha många att byta med och som passar till olika kläder.

Vad har jag då hittat på denna söndag? Jobbat mest faktiskt. En liten sväng hann jag ut i trädgården för att plocka in lite krukor och solstolar, det börjar bli dags nu även om det i dag var 15 grader varmt. Ur led är tiden. Jag pratade med min syster som bor i Florida och där var minsann bara 14 grader på morgonen. Det var alltså varmare i Sverige än i Florida idag. Galet.

 

Träningen idag har varit obefintlig, inte ens en promenad eftersom Lexie tyvärr haltar på ett framben så hon får ta det lugnt. Hon mådde inte alls bra efter fredagens löprunda. Jag hoppas att det inte är något allvarligt.

Hanna frågade idag hur det hade gått med styrketräningsprogrammet i fredags...harkel, hmm, jag gjorde inte det. Jag åkte hem o gick ut o gick istället. Nu får det bli styrketräning innan jobbet imorgon. Jag lovar!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!