söndag 28 december 2014

Så kom då äntligen snön!

 
Ja inte för att jag vill ha någon snö men eftersom min systerson är här från Florida så är jag väldigt glad för att det blev lite snö igår. Den låg inte kvar länge men den kom i alla fall.
 
 
Gårdagen ägnades åt en gemensam lunch på O´Learys med efterföljande Shuffelboard. Kul för både oss vuxna och för den käre systersonen. Det känns verkligen som att Halmstad har saknat ett ställe som O´Learys. De har god mat och erbjuder både bowling, shuffelboard, biljard m m. Ett bra ställe för både vuxna o barna. Jag rekommenderar det varmt.
 
 
Efter shuffelboard-spelet smet jag iväg ner på gymmet för ett pass med intervaller på löpbandet och med efterföljande styrketräning. Igår var det nytt styrketräningsprogram och det känns idag! Oj vad jag har ont i armar o axlar. Det känns riktigt "gött":-)
 
 
Efter träningen blev det en fika med yngsta dottern som jämnt strålar som en sol nu för tiden. Det är så underbart att se, hon verkar verkligen trivas med sin nya tillvaro som sambo och förskollärarstuderade. Om barnen trivs och mår bra så mår också mamman bra!
 

Idag har äldsta dottern med sambo varit ute på havet med sin fisketokige kusin. 2 torskar och ca 50 sillar blev resultatet. De hade tydligen en riktigt trevlig dag.

Ja så har jag ändrat adressen till bloggen för att den bättre ska passa till vad den verkligen heter. Nu är adressen enligt ovan: http://enhovdamsvardag.blogspot.se o inget annat. Välkomna att hänga med!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!