fredag 6 februari 2015

Bakläxa!!! Matintaget måste öka!

 
Ja, jag kämpar på, även om inte kilona vill ge vika så får jag väl trösta mig med att jag förhoppningsvis blir starkare.
 
Idag fick jag bakläxa av Hanna. Jag äter för lite. 16-8 tror hon inte på. Om jag håller på så där så kan hon inte hjälpa mig. Jag måste börja äta mer. Ok då....Nu har jag lovat 3 mål om dagen plus mellanmål åtminstone de dagar som jag tränar. Som vanligt så försöker jag lyssna på Hanna så nu lovar jag att äta mer. Vad det gör åt vikten, det får vi väl se....
 
Ikväll är nästan sista kvällen i vårt gamla vardagsrum. På måndag kommer målaren och sen blir det inte som förr igen. Det här kommer att bli ett stort lyft för vårt hus! Jag längtar och jag väntar,
 

 
 

 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!