tisdag 3 februari 2015

Bodycombat - En kamp för livet

 
Bodycombat. Idag tog jag i så jag nästan svimmade. Kände hur jag vacklade bakåt men tog mig samman. Brände fler kalorier än vad jag någonsin tidigare gjort på en träning tror jag. Hanna hade noterat att jag nästan föll ihop. "Har du ätit" frågade hon. Javisst sa jag, lunch, bara lunch.
 
 
Låt oss bara konstatera att hon inte tycker att jag äter speciellt klokt. Med tanke på dagens svimningskänsla är jag nog beredd på att hålla med henne. Jag lovade att äta på fredagmorgon innan träningen i alla fall. Jag ska lyssna mer på kroppen. Behöver kroppen mat så ska den få mat.
 

 

2 kommentarer:

  1. Fast lunch eller inte- body combat är SVINJOBBIGT!! Så det kan ju faktiskt vara att du tog i riktigt, riktigt ordentligt också:-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!