onsdag 8 april 2015

Påsken är över - Dags att ta nya tag

Kyrkor är vackra byggnader, det är svårt att komma ifrån. Jag är inte så mycket för innehållet men utsidan är vacker. Inte minst den i vår by. Det vita ni ser på marken är vår inplastade fotbollsplan. Ja tänk att även den plastas in men det är redan ett minne blott. Plasten är nu borta och på lördag ska där spelas boll. Ja just det, fotboll är inte heller något jag gillar;-) Vilken udda typ jag är.

Imorse var det dags för ännu en timmas personlig träning o jösses vad det behövs nu efter påsk!! Det är dags att ta nya tag och strama åt igen. Som ni ser tar jag i för kung o fosterland. Balans o styrka, en bra kombo. Kämpa, kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!