onsdag 29 april 2015

Muskulös eller med en kropp som en rysk kulstöterska?

Träning 1 Träning 2

Äntligen var det dags för en ny Pt-timma med bästa Hanna Lundh. Jag är glad över att hon alltid tar bilder på mina träningspass. Jösses vad det börjar hända saker om man tittar på bild 1! Jag är stolt som en tupp, träningen ger resultat! Mannen är tyvärr mest rädd att jag ska se ut som en rysk kulstöterska:-( men där är han nog bara avundsjuk, muskler väger mer än fett och han vill kanske också se mer muskulös ut:-o. Jag tycker att min satsning på 30 PT-timmar i vinter har varit väl investerade pengar. En investering i mig själv.

Träning 3

Vårruset

Idag kom nummerlapparna till Vårruset 2015. Om jag springer vet jag inte men jag ska delta, och det är gott nog!

Väskorna står packade. Imorgon drar vi till Manchester för att fira äldste sonens 30-årsdag. Nä men vänta?? Har jag en son som fyller 30 år??? Det känns overkligt men resan kommer att bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!