tisdag 19 maj 2015

Äntligen!!! Tillbaka på gymmet och ett grymt pass med Bodycombat!

2015-05-19 20.43.10

2 veckor?? Är det verkligen så länge sen jag var på gymmet senast? Nja kanske inte men i alla fall 1,5 vecka sedan. Äntligen kände jag mig frisk nog för träna på allvar igen. En ny realease på Bodycombaten gjorde det lite svårt att hänga med men jag kämpade på.

Idag hamnade jag längst fram i salen och såg mig då ordentligt i spegeln. Rätt nyttigt så man kan se om man gör rätt eller inte. Jag blev återigen lite chockad men stolt när jag såg mina armar när vi slogs rakt ut i luften. Där finns allt en hel del muskler där;-) Härligt att se! Synd bara att man inte kan punktförbränna så att den där magen också försvinner men men, det kommer väl.

Hemma sent, omelett till middag o sen soffhäng med finalen av amerikanska Biggest loser på tv. Det är så min dag sett ut idag. Imorgon kliver jag upp tidigt för ännu ett träningspass med Hanna Lundh innan jag fortsätter arbetsdagen i 190.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!