lördag 2 maj 2015

Museum of industry and science o shopping på egen hand

Igår var dagen som min äldste fyllde 30 år men hela resan känns som ett enda 30-årsfirande så vi gjorde inget särskilt igår.

Vi besökte Museum of science and industry. Ett gigantiskt industrimuseum som var väl värt ett besök.

På eftermiddagen sa jag hej då till herrarna i några timmar o gav mig ut på värsta shoppinggatan.  Döm om deras förvåning när jag sen själv hittade till puben där de satt!  Helt otroligt egentligen, jag som är helt iavsaknad av lokalsinne. Jag är själv imponerad. Resultatet då?  Jodå 2 klänningar,  1 kjol o 1 ny necessär.  Jag är nöjd.

Idag blir det väl fotboll för hela slanten. Manchester United-West Bromwich. O jag som är sååå ointresserad av fotboll! Jag ska härda ut, det blir nog en upplevelse trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!