torsdag 8 oktober 2015

Back in business - dagarna bara rusar förbi

Ja då var jag äntligen tillbaka på jobbet igen efter 4 dagars frånvaro. Då var det verkligen full rulle direkt, precis så som jag vill ha det.

Den medhavda korrekta lunchlådan fick stå kvar i kylen eftersom jag glömt att en lunchträff var inbokad med f d kollegor från Båstad. Där rök denna dagens matplanering. Istället för auberginerullarna så blev det Wallenbergare med skirat smör o grönsaker.

Även idag fick träningen stå tillbaka då jag fick skynda mig hem från jobbet för att hinna till banken innan de stängde för dagen (enda dagen på hela veckan de hade öppet längre än till kl 15.00).

Jag känner ett stort behov av nya byxor. De jag nu äger känns gamla, slitna och lite stora. Jag hann inom MQ en sväng på lunchen och hann prova 5 par men inget utav dem föll mig i smaken. Jag får tydligen vänta lite till.

Dagarna rusar iväg. Hem o laga mat, trevliga besök utav båda bonusbarnen, lite jobbmail även ikväll o så var denna dagen förbi.

Frukost: Turkisk youghurt med LCHF-müsli och blåbär

Lunch: Wallenbergare med skirat smör, gurka, tomat, rödlök och broccolli

Middag: Omelettwrap med laxröra

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!