fredag 6 november 2015

Fredag, Idol, vart tog veckan vägen och när verkligheten hinner ikapp

En vecka som bara har rusat iväg. Vart tog veckan vägen? Jag fattar ingenting! Idag är det i alla fall fredag igen och jag har inte ens hunnit längta efter denna dagen, nästan tvärtom, veckan borde haft både fler dagar och fler timmar. Nur har den inte det och man får vara nöjd.

Motown-tema på Idol. Inte min grej. Då blir det lite ointressant för mig. Jag håller inte alls med juryn men jag tittar och lyssnar ändå.

 

På söndag är det Fars Dag. Det är jobbigt. Alla helgons dag/helg, inga problem, det betyder inget för mig men en kommersiell helg som Fars dag, det är jobbigt. Alla påminnelser om att köpa/göra något för sin pappa det får tårarna att rinna. Han fattas mig!! För första gången i mitt 52-åriga liv så har jag ingen pappa att köpa en Farsdagspresent till. Det är mer än en kväll denna veckan då tårarna har trillat ner för mina kinder när saknaden blir så påtaglig. Det tar tid innan saker och ting sjunker in på riktigt. Det är ingen dröm, det är verklighet. Han finns inte mer! Aldrig mer...det är såå sorgligt. Den bästa pappan i världen. Jag saknar honom så. Min pappa, min bästa pappa! Jag älskar dig nu och för alltid och kommer aldrig att glömma allt vad du gjort för mig/oss. En bättre pappa kunde inte finnas på denna jord. Älskar dig!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!