måndag 18 april 2016

Hösten kom tidigt i år....

Hösten kom tidigt i år utbrast min man ikväll när himmelens portar öppnade sig utanför fönstret. Det i kombination med iskyla gör verkligen att det är så man känner. Det är helt sjukt galet så kallt det är!!! Och det ser inte bättre ut enligt väderprognoserna så långt fram man kan se. Det är inte roligt alls.

Man får ta till sig de glädjeämnen som finns, som en bunt påskliljor på frukostbordet t ex.

Trots uppehåll så hölls träningen idag inomhus, p g a kylan, i april!! Jag är sååå glad o tacksam för det. Det blev ett tuff pass med sandballs i högt tempo i bortåt en timma. Jag är grymt nöjd med att vara tillbaks på Studio 4!

Efter träning blir man hungrig. Nu är jag tillbaks på Ulrika Davidssons LCHF-kickstartsrecept igen. Det funkar nog bäst för mig. Torskrygg med pepparotsfärskost och cashewnötter som serverades tillsammans med en tomatsallad. Fisk är tyvärr ingenting som jag känner mig så mätt på så nu sitter jag här och hungern river och sliter i mig men det ska gå. Svälta ihjäl lär jag inte göra.

Ja det var verkligen en märklig känsla ikväll när solen gick ner i horisonten samtidigt som regnet bara vräkte ner. Någon regnbåge lyckades jag dock inte se.

Biggest loser på tv och jag är så trött att ögonen nästan ramlar ihop.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!