tisdag 19 april 2016

16 år tillsammans, 19 april, en dag att minnas

19 april. Det är ett datum som för evigt är inetsat i vårt minne. Det var dagen då det verkligen sa klick mellan min man och jag. Efter den dagen fanns det inget val. Det var vi två för alltid.

Förstå min glädje när jag idag kom hem från jobbet och fann den här buketten i en vas på vårt bord.

Även jag hade köpt rosor men även ett gott rödvin att servera till kvällens middag.

Vilka kontraster. Så här såg det ut för ett år sedan. Då satt vi i Malmö på en uteservering mitt på dagen, utan jacka och åt lunch. Idag är det kofta och vinterjacka som gäller!

Ja o det var här det började. År 2000 på The Bulls pub. Plötsligt händer det bara, det är inget man styr, det bara blir och det blev bra!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!