onsdag 31 augusti 2016

Desigual - You look amazing!























Dagens egotripp! I somras i Malaga köpte jag min första klänning någonsin från Desigual. Jag känner en viss hat-kärlek till detta märke. Jag älskar färg och stora mönster men det kan bli för mycket. Nu föll jag i alla fall som en fura och denna klänning fick följa med hem.























Idag var en lite speciell dag. En heldag med nämnden med fler ärenden än någonsin och jag drog på mig detta nyförvärv. En selfie som publicerades på Instagram o sen satte jag mig i bilen o körde till jobbet o ja, jag kände mig ovanligt fin. När det sen blippade till i mobilen och Desigual själv? kommenterade: You look amazing. Då kändes det rätt bra:-) Dagens egoboost! Jag har väl heller sällan fått så många positiva omdömen om min klädsel som på jobbet idag (mest från äldre kvinnor, men so what?) jag suger åt mig och är nöjd. Jag bara älskar klänningen som köptes på rea och som sitter som en smäck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!