onsdag 9 november 2016

Välkommen Gucci, igen!
























Det är dags för nya glasögon. Ja inte för att synen hade förändrat sig så mycket men jag ville bara ha nya. De gamla börjar bli slitna o tråkiga. I snart 3 år har jag haft dem på mig i princip nästan varje dag. Förr var det mer linser men det har jag växt ifrån. Det funkar inte längre. Jag ser så dåligt med linser att jag måste komplettera dem med läsglasögon o då försvinner ju lite vitsen med det hela. Nu är det glasögon 99% av tiden.

Sen så ska man välja också! Och det finns så mycket att välja på! Gucci, Pilgrim o en del lite mindre kända märken fick följa med hem.


Jag gjorde till slut precis som förra gången jag skulle välja. Jag la upp alla alternativ på Instagram och så fick mina vänner hjälpa mig att välja.

Det slutade givetvis med att det blev det dyraste alternativet som föll både mig själv och nästan alla andra bäst i smaken. Glasögonen på översta bilden, blå bågar från Gucci. Gucci är tydligen min grej för de glasögon jag har idag, är också från Gucci men lila.


Vintern är här o det är INTE min årstid! Vilken tur då att man har en lägenhet i Spanien:-) Om 7 veckor åker vi dit igen. Det kan tyckas som en lång tid tills dess men bara vetskapen om att vi har den, gör att man står ute lite bättre.

My business, your business and God´s business. Vädret är något jag inte kan påverka, jag kan bara förhålla mig till det. Eftersom jag inte gillar vinter så löser jag helt enkelt problemet genom att stanna inne så mycket som möjligt:-)

O det där med Trump är ju så tragiskt att jag inte ens vet om jag ska skratta eller gråta....men det är nog mest sorgligt, o skrämmande.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!