tisdag 29 augusti 2017

Alltid finns det något att fira o jag tar gärna ut det i förskott😁 Vad det är kan jag inte säga än men jag känner stor lycka inför det som sker 💖 Att det dessutom kanske är sista? sommarkvällen på altanen gör ju också att man måste ta tillfället i akt😎 #carolinagynningdesign #redwine #timetocelebrate #summerevening #happywomen


via Instagram

Vilken dag o vilken kväll!!! Samåkning till jobbet med min man, lunch tillsammans på Broktorpsgården o sen underbart positiva nyheter lite senare på dagen😊

Vilken tur att man alltid kollar väderprognosen redan på morgonen. Flanksteken plockades fram ur frysen redan i morse. När vi kom hem var det bara till att sätta in potatis o blomkål i ugnen, lägga köttet på grillen för att sen sitta på altanen o njuta utav sommarens kanske allra sista utomhuskväll. Sensommaren är ljuvlig!

Imorgon packar jag för en ännu en tvådagars verksamhetsplanering, nu tillsammans med politiker. Även denna gång håller vi oss nästan på hemmaplan för min del, Margretetorp, nära o bra. Det hade kunnat bli sovmorgon om jag inte haft så förtvivlat mycket att göra p g a alla möten. Det får bli en tidig morgon med några timmars jobb innan planeringsdagarna återigen tar fart. Det blir bra det. Nu ska jag snart gå in för att se Tro hopp o kärlek. Hade det inte varit för att min kusin ska delta där så hade jag nog suttit kvar här ute. Nu blir det inte så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!