måndag 28 augusti 2017

När det blir slagsmål inom äktenskapet...


Denna veckan är träningsfri från Studio 4. Nästa vecka börjar en ny termin. Vad gör man då? Jo, då utmanar man givetvis sin man i boxning💪

Styrketräning är inte riktig hans grej i allmänhet och boxning inte i synnerhet. Jag satte honom ordentligt på prov här hemma i vår trädgård. Han tyckte att det var synnerligen pinsamt att slåss mot sin fru hemma i trädgården (i rosa boxhandskar😀) Det var ett tufft pass och vi pangade på bra båda två. Han beklagar sig redan och frågade om jag kunde hjälpa honom att tvätta håret😂 (ja ni vet, lyfta armarna över huvudet är inte alltid så lätt). Grymt kul tyckte jag och så härligt att kunna träna utomhus på hemmaplan och dessutom lyckas ta ut sig så som vi gjorde. Det här får vi göra om. Jag hoppas att han inte blev avskräckt.



Igår sa jag till min man att nu blir det skönt att stänga igen stugan efter sista paret som åker hem nästa vecka. Heeela långa sommaren har den varit fullbokad!! Det har varit jättekul men nu ska det bli skönt att koppla bort. Vad händer då? Jo det kommer en ny förfrågan från Tyskland om 4 nätter i oktober! Tja varför inte? Det är väl bara till att sätta på värmen och släppa in dem. Välkomna säger jag bara!

O tänk imorgon ska jag (Ateisten) sätta mig och titta på Tro, hopp o kärlek där fyra präster letar efter kärlek. Varför? Jo, för min kusin är en utav dem som kommer dit för att dejta en präst. Klart att jag måste se det då och jag önskar honom stort lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!