fredag 5 januari 2018

PĂ„ Luxury Avenue hittar vi wifi😎 29 grader varmt o strĂ„lande solsken hela dagen. Nu Ă€r vi strax redo för kvĂ€llens middag. Ett fint gym finns det ocksĂ„ pĂ„ hotellet👍 DĂ€r körde jag ett pass idag som omvĂ€xling till de dagliga powerwalksen.



Aldrig har jag vÀl upplevt ett hav som Àr sÄ turkost o en strand som Àr sÄ vit! Ok nÀr vi var i Naples sÄ var sanden ocksÄ vit men dÀr stannade vi inte, nu bor vi pÄ den hÀr stranden för hotellet ligger verkligen pÄ stranden. VÄrt rum Àr lite slitet (mannen tycker att jag Àr lite gnÀllig) men det Àr stort o ligger pÄ 7 vÄn m utsikt över lagunen o pooler, barer m m Àr jÀttebra sÄ man ska inte klaga. Jag hade kunnat tÀnka mig att Äka hit igen.









Första dagen hÀr blev det sÄklart en heldag pÄ stranden, stundtals mulet men mestadels soligt o varmt o skönt.

Efter att nu ha Àtit bÄde frukost o lunch samt Ànnu en middag kan vi bara bekrÀfta att maten Àr helt ok! Mycket goda grönsaker serveras till varje mÄltid o det Àr goda grönsaker sÄ hÀr frossar jag verkligen i grönt.









Wifi har vi inte o det kostar skjortan att köpa till sĂ„ man fĂ„r passa pĂ„ nĂ€r det finns, som igĂ„r pĂ„ köpcentret hĂ€r bredvid. Det Ă€r nog nyttigt att fĂ„ ett litet break frĂ„n nĂ€tet😃

Mamma meddelar att det pĂ„ torsdagsmorgonen bara var 5 gr i Florida😹 sĂ„ vi Ă„kte verkligen vidare i rĂ€tt tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!