torsdag 22 februari 2018

Första kvällspromenaden på denna sidan jul😍 Kallt men ändå skönt att det är ljust😃



Ja nu börjar t o m jag känna att det är på väg att vända. Jag lovar inte att jag kommer att känna så hela tiden nu men det går på rätt håll! Idag hann jag med en promenad på lunchen och en liten kort promenad när jag kom hem. Ljuset har idag varit helt magiskt, hela dagen. Vårljus!



Här hemma har vi namngett våra rundor som vi går. Lilla rundan, stora rundan och stora hästrundan. Idag blev det lilla rundan. En liten runda är så klart bättre än ingen runda alls. Lite mesig är jag förstås, jag hade nog hunnit med stora rundan innan det blivit kolmörkt. Lite lat är jag nog med förstås;-) En träningsfri vecka från Studio 4 o jag bara njuter av att ha kvällarna helt orörda och kunna göra precis vad jag vill.

När solen gick ner ikväll så kändes det som att himlen brann. Underbart vackert.

Torsdag kväll, imorgon är det fredag och återigen har en vecka försvunnit i en hast och det är bara 13 dagar kvar tills vi åker till Spanien! Jag sitter här lite lojt i soffan så som jag gjort varenda kväll denna vinter. Slötittar på Antikrundan o vet med mig att jag inte kommer klara mig vaken ens fram till 10. Det får vara ok så. Jag är kvällstrött o det är vinter. När sommaren kommer behöver man inte lika mycket sömn. Man kanske boostar kroppen inför sommaren genom att sova lite mera nu? Vi får tro att det är så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!