fredag 1 juni 2018

Cykling, marknader o så stranden!



Ja här ser ni en som njuter😃 Gick upp när jag vaknade,  vilket var tidigt,  gav mig ut på en cykeltur, hem o duscha o äta frukost. Efter det,  raka vägen till fredagsmarknaden i Arroyo.


Det var ett tag sen jag var här så jag njöt.  Jag köpte en massa underbara grönsaker, en ny handväska🙊 o en matta! Det var lite tugnt att bära hem men vad gör man inte!




Dålig bild men jag tycker nog att mattan pryder sin plats. Mannen verkade inte tycka detsamma🙄 Ja, ja...

Eftermiddagen tillbringade jag såklart på stranden med boken i högsta hugg. Jag läste o badade o sov,  läste o badade o sov. 


Så här framåt kvällen var jag tvungen att gå till Jacks för ett glas vin även om den egentliga anledningen var att jag behövde Wifi för att ladda ner ett avsnitt av Narcos på Netflix. Jag lovar att det går lååångsamt....Middag äter jag nog hemma,  hur kul är det att äta ute själv?


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!