torsdag 31 maj 2018

Livet pĂ„ en pinne😎 #solovĂ€rme #vĂ„regenplatsisolen #torremolinos #calvinklein #georgjensen


Jag vet att det Ă€r osannolikt fint vĂ€der i Sverige men det Ă€r det hĂ€r ocksĂ„đŸ˜€ Inte ett moln pĂ„ himlen o temperaturen har legat runt 25. Inte en vindpust pĂ„ hela dagen o jag har ockuperat en solstol pĂ„ stranden hela dagen! Total avkoppling, hĂ€r finns inga mĂ„sten what so ever.










Jag försöker ju leva lite hĂ€lsosamt nĂ€r jag Ă€r hĂ€r sjĂ€lv sĂ„ idag blev det kycklingfilĂ© till bĂ„de lunch o middag i hemmets lugna vrĂ„. Morgonpromenad pĂ„ 6 km o som avslutning pĂ„ dagen ett grymt crossfitpass pĂ„ Epic gym kl 7 pĂ„ kvĂ€llen. Jag mĂ„ste bara lĂ€ra mig spanska bĂ€ttre snart! Det Ă€r hemskt att inte förstĂ„ vad de andra pratar om🙈













66 repetitioner av allt det hĂ€r! MĂ„ste erkĂ€nna att jag inte hann med/orkade riktigt allt innan timman var slut😜










PĂ„ vĂ€gen hem hittade jag en annons om lĂ€genheter till salu i det nya huset sson byggs precis intill vĂ„rt.  NĂ€r jag sett priset pĂ„ dem sĂ„ Ă€r jag VÄLDIGT nöjd med vĂ„rt köp đŸ€— Det kĂ€nns som att vi köpte precis i grevens tid innan konjunkturen vĂ€nde hĂ€r nere.  Nu byggs det nytt o renoveras precis överallt. Det Ă€r mycket bra👍
9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!