onsdag 1 februari 2012

Ny dag, ny månad, nytt jobb!

version-3ab234857f768749d0f3a774ed001607

Idag börjar nya jobbet. Nya chefen gav mig sovmorgon första dagen (hon känner inte mig änBlinkar) börjar inte förrän 9.00. Det ger mig gott om tid.

Tid som jag inte vill tillbringa ute, –7,5!!! Hualigen vilken kyla! Min enda oro denna dag är: Kommer jag att frysa på jobbet?? Jag hatar att frysa, det blir långkalsonger på. Inte kan jag väl ta med mig värmefläkten första dagen? Förresten, den har jag glömt på mitt gamla jobb inser jag. Den måste hämtas….

Sitter med min kaffekopp tillverkad i kaffemaskinen med ett belåtet leende på läpparna. Den kan faktiskt kapa min “varvtid” på morgonen. Jag är så nöjd!

12 kommentarer:

  1. Lycka till på din första dag på det nya jobbet.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Hoppas det blir en bra dag på jobbet. Varm och mysig! ;-))

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken spännande dag du har framför dig. Berätta sen hur det var.

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Kaffe på express tid -det är grejor! Hoppas du får en varm toppen första dag på jobbet! Bodil

    SvaraRadera
  5. Hoppas din första dag har varit fantastisk.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas att din dag blev bra och att du inte behövde frysa!
    Vi har haft -15 på mornarna senaste tiden. Jag är så glad att jag slipper gå ut då.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas du fått en bra start på nya jobbet !

    kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du hade en bra första-dag!

    SvaraRadera
  9. Hur gick det? Verkar de snälla på jobbet? Är jag med på bild på ditt nya kontor också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick jättebra Louise o ja, de var jättesnälla:) Fotona har inte kommit med än, inte ditt heller då;)

      Tack för alla lyckönskningar från er alla!

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!