måndag 8 oktober 2012

Ett rum med utsikt

Stora torg, Europa o Tjuren, Halmstad, Carl Milles

Nu är flytten genomförd. Jag har fått ett rum med utsikt!!! Efter att ha röjt o städat o flyttat saker hela dagen så slog jag mig slutligen till ro och bara tittade ut. Vilken lyx! O här ska jag sitta varje dag o se ut över staden, Stora Torg och Europa och Tjuren! Kan man ha det så mycket bättre än så här?

Stora Torg, Halmstad

Jag har pyntat o piffat enligt bästa förmåga. Det är många timmar per dag man spenderar på sitt jobb, nästan fler än hemma. Då måste man trivas. I alla fall jag. Det var flera som var inne och förundrades över skillnaden. Det känns inte längre som samma rum. Så lite som kan göra så mycket. Min städiver smittade av sig på ett par kollegor som också fick fart.  Det är kul att entusiasmera andra:-)

IMG_20121008_203045

Den här trista vyn över tvärgatan och optikern och hotell Scandic slipper jag nu. Jag har jobbat mig uppåt:-) eller så var det bara så att en kollega slutade….hur som helst så är jag väldigt nöjd med mitt nya kontor!

Träningen för dagen var ett sjukt jobbigt step-pass. Ren kondition. Jag bara längtade efter en paus men den kom nästan inte….sjukt jobbigt men jag hängde med. Jag kände mig inte lika stark som sist men jag är känner mig klart godkänd med min insats även idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!