tisdag 9 oktober 2012

Mörkret som faller över oss

Det är bara tisdag, citat, hund

Höststormarna viner runt knutarna, regnet piskar mot rutan och mörkret sluter sig tätt omkring oss. Idag visar sig hösten från sin allra mörkaste sida. Idag är sån dag som man nästan helst bara skulle vilja vara hemma och krypa ner i sängen igen med en bra bok och dra upp täcket ändå upp till näsan. Bara mysa.

Idag ska bonussonen ut på sin första älgjakt!! Aldrig trodde jag väl det skulle hända. Jo men nu ska han ta jägarexamen….jag tror att detta är något som gläder min pappa. Äntligen någon i familjen som visar samma intresse som han:-) Inte är jag avundsjuk på jägarna som ska ut i skogen en sådan här dag! Jag undrar jag om det blir någon jakt.

Stenparti, höst, trädgård

Nu är jag snart på språng ändå. Stanna hemma och kura är ju inte möjligt så näst bäst ändå är väl att få kliva in på sitt nya kontorsrum och titta ut över torget. Nu kör vi så det ryker igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!