torsdag 27 december 2012

Chockstart med crosstrainer och frossa

Exercise Equip funny names

Back to work! Ledigheten är över, 6 långa lediga lata dagar är förbi. Nu börjar verkligheten igen. Det är trots allt rätt ok, 2 dagars jobb och sen 4 dagars ledighet igen.

Idag började jag med en chockstart. Med tanke på att jag ska börja med morgonträningar på torsdagar så tyckte jag att idag var en bra dag.  Idag ställde jag klockan på 4.45 och började dagen med 30 minuter på crosstrainern. Nu så här efteråt mår man så fantastiskt bra att man tänker att egentligen borde man starta alla dagar så här. Så nöjd, så tillfreds med sig själv att dagens träning är redan avklarad. Inget man behöver tänka på när man kommer hem.

Ibland händer det något konstigt med mig när jag tränat. Ibland fryser jag så jag nästan skakar efter träningen fastän jag är genomsvett. Varför blir det så? Låg på energi? Någon som vet?

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack:-) Kul om jag kan inspirera någon!

      Radera
  2. Tidiga träningsmornar är bra, man jag brukar somna sen vid fyra tiden :-))

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!