fredag 18 januari 2013

En nyutexaminerad sjukgymnast

PhotoGrid_1358546917694

Idag bar det raka vägen ner till Lund direkt efter jobbet. Äldsta dotterns pojkvän har tagit sin examen. Nu är han färdig sjukgymnast. Nu väntar arbetslivet som vi hoppas han att snart slår sig in i. Det är jag övertygad om att han gör. Så duktig och engagerad som han är. En toppenkille i familjen!

Min kära man är som vanligt chaufför när vi är  ute och åker. Jag sov gott både på vägen dit och på vägen hem, för så´n e jag. Jag gillar inte att köra bil, gillar inte at åka bil heller. Det är bara en transportsträcka från A till B. Om man sover så går det fortare. Något vidare ressällskap är jag definitivt inte.

God mat och gott vin på Italia il Ristorante i Lund innan vi åter satte oss i bilen och begav oss hem. Entrecoten som serverades där var gudomligt mör. Tryffelcremen var lite “too much” men jag behövde ju inte ätit upp. Alltid lika roligt att umgås med barnen. Förra helgen sonen, denna helgen båda döttrarna. Jag har det bra.

Imorgon väntar lite egentid hos min frisör, klippning och slingor. Åh vad jag ska njuta!

Godnatt, vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!