torsdag 17 januari 2013

Hur man motar Olle i grind

IMG_20130117_201332

Upptill allt annat så vaknade jag idag med ont i halsen. 2 treo till frukost och 2 till lunch. Nu gäller det att mota Olle i grind. Vad kan vara bättre än en liten Irish Coffee? Sötad med stevia och toppad med lite lakritsgrädde, så blev även den LCHF.

Ännu en bioresonansbehandling är genomförd. Jag berättade att vi snart åker till Egypten. Hon jublade. Det kommer att göra susen i min behandling. Sol  o salta bad är precis vad jag behöver. Där ser ni, det är en ren rekreationsresa o jag tar med mig min man som vårdare:-)

Det är väldigt avkopplande behandling. Där ligger man på en brits i nästan en timma med avslappnande musik och mår så fantastiskt bra. Jag hittade faktiskt ett klipp från TV4 Halland från förra året där en tidigare patient berättar om sin behandling och där ni ser hur det går till.  Jag är också lite skeptisk men jag vill gärna tro på detta. Det ska bli spännande att se vad resultatet blir.

Hon%20botades%20fr%C3%A5n%20sin%20h%C3%A4stallergi

Klicka på bilden ovan så ni kan se klippet.

En vetekudde bakom ryggen i soffan på kvällen ska också vara bra. Då värmer jag upp njurarna som i sin tur värmer upp mina lungor. Detta ska göra att jag klarar av kylan lite bättre. Tur jag skriver om det för jag hade redan glömt det men nu ligger kudden i micron:-)

2 kommentarer:

  1. Vad gott det lät med lakritsgrädde! Hoppas Olle håller sig borta :-)

    SvaraRadera
  2. Ja en resa skulle inte sitta helt fel nu. SMHI säger att vi skall få minus 23 inatt! :-P Tur jag ha en febersjuk son hemma så jag kan hålla mig inne med gott samvete i morgon. Hundarna (jo den ena) vill inte heller vara ute i kylan.

    Irish....gottgott!
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!