onsdag 16 januari 2013

Jag ser ljuset, ännu ett minus o så drar vi….

Need to eat a skinny person

För första gången i år så såg jag. Jag såg skillnaden. På vägen till bilen efter jobbet. Jag såg ljuset. Det har blivit ljusare ute! Det är inte längre kolsvart när man går till bilen. Vilken lycka trots dagens massiva kyla, –15 grader är inte att leka med, usch o fy.

Ännu ett minus på vågen, om än ett litet mer blygsamt än förra veckan, –0,4 kg. Med tanke på att det nästan inte blivit någon träning den senaste veckan plus att en weekend har tillbringats i Göteborg så känner jag mig nöjd. Ett minus är alltid ett minus.

Idag har jag äntligen tränat igen. Mållbergs blandning. Det kan vara vad som helst. Idag var det Tabata-inspirerad träning. Det var så sjukt kul att vara där igen och bli så peppad av tränaren. Jag bara älskar det!

Tropicana Azur Club

Asså, ser ni bilden ovan?? Napq Bay, Sharm el Sheik, Egypten. Vet ni någon som hatar kyla? Vet ni någon som älskar sol? Ikväll har vi bokat. Om 12 dagar ligger vi här. 12 dagar?? Det är ju snart….jag tror jag överlever tills dess:-)

4 kommentarer:

  1. Hvor skønt at have sådan en rejse at se frem til :D
    Det er godt nok blevet koldt igen. Har jo bare lyst til at stanna kvar i sengen....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli så skönt att komma till värmen igen, den här kylan tycker jag inte om!

      Radera
  2. men så himla härligt med en resa!!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!