tisdag 8 januari 2013

Mat & Hälsa o Bioresonansbehandling

Mat & Hälsa

Idag låg den och väntade när jag kom hem, mitt första nummer som prenumerant. Efter att provat några lösnummer (ha, ha) så är jag övertygad, den här vill jag läsa mer. Nu är det prenumeration som gäller på bästa LCHF-tidningen.

Efter jobbet var det dags för bioresonansbehandling nr 2 på Allergicentrum. Det känns lite hokus pokus när man ligger där på britsen med metallkulor i händerna som är svagt strömsatta och hon plockar o byter burkar titt som tätt samtidigt som hon klämmer på min handled. Det är dock väldigt avslappnande och jag mår fantastiskt bra efteråt. Hon säger att det är alla mina inflammationer som jag har i kroppen som nu kommer ut genom huden. Tja, det kanske är så? Jag fortsätter. Nästa vecka är det en ny behandling.

Stockholm, MQ, jacka

En dålig provrumsbild från MQ på en jacka som jag tvekar om jag vill ha. Vill jag, vill jag inte? Jacka från Stockholm, 50% rabatt på rean. Blir det köp eller inte? Jag har beslutsångest.

Nu blir det Sveriges mästerkock o så lite Hollywood-fruar på det innan man kan krypa ner och njuta med sin nya veckotidning.

8 kommentarer:

  1. Tycker jackan ser snygg ut, och är det rea är det väl bara att klippa till:-)
    Lät spännande det där med metallkulor och energien. Alltid spännande att se om det funkar!!

    Kram cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är nog rätt snygg, frågan är om den inte är lite stor? O den fanns inte i mindre storlek, o nu ska jag ju rasa i vikt;-)

      Kram

      Radera
  2. Ja, jackan ser snygg ut, och rea på rean måste vara ett bra pris?!
    Nja, inflammationer ut genom huden? Men tron kan göra underverk, värt att prova!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nog lite syftningsfel. Det var rea 50% på ordinarie pris men rätt billigt ändå.

      Det finns ju faktiskt alternativa behandlingsformer som funkar fast du är ju inom vården så det är klart att du måste tro mest på det:-)

      Radera
  3. Med 50% rabatt är det väl inte så mycket att tveka på om du gillar den?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja men den kanske var lite stor. Det är nog mest det.

      Radera
  4. KLart du ska köpa den!!!
    Jag gillar den tidningen massor, och sen är ju min sjukt snygga vän med på utsidan
    kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr blir det nog en retur för den känns aningens för stor. Sen finns den inte i en storlek mindre i hela Sverige, skit också

      Ja snygg är hon verkligen o så gör hon bra recept dessutom.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!