torsdag 7 februari 2013

Peoples training–en gratis PT-timma

2013-02-03 19.09.45

Idag har jag provat på PT-träning på Peoples Training. Jag utnyttjade skamlöst erbjudandet från Facebook om en gratis prova-på-timma med en personlig tränare. Givetvis ville de att jag skulle binda upp mig på 10 timmar med en PT men jag tackade för mig efter en väldigt bra träningstimma, och förklarade att jag fortsätter att träna på mitt kära Studio 4. Visst kan man väl göra så? Erbjuder de en gratis timma så gör de ju liksom. De får nog många nya kunder ändå.

Med värkande muskler efter gårdagens Sandballs/TRX-pass så kändes det minsann idag. Det är möjligt att jag endast med svårighet kan ta mig fram imorgon:-)

9 kommentarer:

  1. Heja dig!! :-)
    Önskar dig en mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Go girl, klart att man tar chansen till en PT när man får den. Jag bor strax norr om Halmstad så jag antar att vi bor hyfsat nära varandra. Ha en härlig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ju inte alls så dumt med en PT så jag är nöjd med mitt val.

      Hyfsat nära ja, fast jag bor ju lite längre söderut även om jag jobbar i Halmstad. Vi kanske ses någon dag:-)

      Kram

      Radera
  3. Men precis! :) Jag funderar också på att prova på lite sen när jag kommer igång igen efter förlossningen för att se vad som passar mig innan jag hoppar på något! :)

    sv: Ja semestern är ett bra tillfälle att passa på att köpa sig tex väskor! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu är ju inte riktigt läge för dig. Du får ta igen det sen.

      Kram

      Radera
  4. Ooo,skojsigt...
    Ha en finh Fredag/Kram

    SvaraRadera
  5. Bra tänk där, helt rätt! :-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!