torsdag 21 februari 2013

Mot huvudstaden!

Idag är en annorlunda arbetsdag. Idag är jag på väg till Stockholm för ett utvecklingsmöte. Det är kul att få möjligheten att vara med o påverka. Jag är priviligierad, jag vet.

Huvudstad är kanske en liten överdrift förstås. Längre än till Sundbyberg kommer jag nog inte :-) Kanske att jag hinner med lie shopping på Bromma Blocks om jag har tur.

En del tyckte synd om mig som måste åka upp för bara den dag. Vad är problemet? 20 minuter till flygplatsen, en timmas flyg o så en liten transport till. Jag ser det som ett äventyr, ett avbrott i vardagen. Snart e jag på väg!

1 kommentar:

  1. Låter ku som en perfekt dag , välkommen hit !! Tyvärr ingen sol bara :(

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!