fredag 8 februari 2013

Vårsolens första varma strålar

IMG_20130208_152604

Jo idag kände jag faktiskt det. Hur solen värmde min rygg på min väg över torget på min lunchrast. Riktigt varmt o skönt kändes det en liten stund. Då plötsligt fick man hopp och började drömma om våren, sommaren, sol och värme. Det kanske inte är så långt borta ändå? Ja drömma kan man ju alltid.

En trevlig fredag på jobbet, en trevlig lunch tillsammans med glada, goa kollegor, små, små saker i tillvaron som gör en glad, som ger livskvalitet. Ett litet mail från en f d kollega med en förfrågan om en AW snart ger ännu mera glädje i tillvaron.

I övrigt känns det mest som en tung vecka i mitt liv. Är så oerhört trött. Tur det är fredag. Var det verkligen bara i måndags natt som vi kom hem från semestern?? Det känns som evigheter sen. Imorgon blir det cirkelträning direkt på morgonen o sen raka vägen upp till Varberg för ett besök hos mina föräldrar. Det blir nog en bra dag ska ni se. Just nu känner jag mest för sova, sova, säng, säng, säng…..

3 kommentarer:

  1. Man blir trött av att ha semester:-)
    Njuter också av fredagen (som du såg): Så gruvligt skönt att bara få vara i fred och göra som man vill:-)

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår att det är skönt att var själv ibland. Det tycker verkligen jag med men jag är det nog oftar än du:-)

      Hoppas du också får en fortsatt bra helg!

      Kram

      Radera
  2. Gud vad jag längtar efter vårsol..... :-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!