måndag 8 juli 2013

För mig, en vanlig dag på jobbet när det är tennisvecka i Båstad…..

2013-07-08 05.42.21

Hysterin har börjat, det är tennisvecka i Båstad. Sååå kul men jag är inte ledig. Börjar som vanligt dagen med en morgonpromenad på ett kylslaget Bjäre. Sommaren tvekar. Soligt o fint men tröja på. Kanske att värmen inväntar vår semester? Det jag märker av tennisveckan just nu, det är köerna. Trafiken står still på min väg genom byn. Det är ok, jag gillar när det händer lite i denna annars så stillsamma tillvaro. Det ger puls.

IMG_20130708_193409

Ännu en kväll på vår altan med tröja, filt o infravärme. Vill inte värmen komma hit, så får vi skapa värme. För mig är sommar = sol, bad, värme o sitta utomhus. Ibland får man hjälpa naturen på traven. Tack o lov för infravärme!!!

1 kommentar:

  1. Här har det vart riktigt varmt & ljumma kvällar,men...idag blåser det så jag ligger i solsängen & solar ryggen som jag har svårt för var bara inne på litet toabesök & passar såklart på att besöka lite i "Blogglandia" hihi
    Ha en härlig dag/Kramar Annmi

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!