måndag 9 september 2013

Hösten e på väg, precis som min man

IMG_20130909_080756

Nu börjar den obönhörligen sitt inträde, hösten, nu går det inte låtsas längre. Den e på väg. Lite kyligare, lite gråare o så detta regn. Vilken tur ändå att vi fick en sådan underbar helg!

Vad som är mera positivt är att mannen äntligen är på väg hem igen. Den där sköna ensamheten behöver inte vara så länge innan man börjar längta igen. Tur är väl det! Snart, snart är han här!

IMG_20130909_081005

GRIT Strength blev det idag igen. Ett 30 minuters pass i riktigt högt tempo. Vis av förra veckans utmattning tog jag inte riktigt lika mycket vikt idag men det blev för mesigt. Nästa vecka blir det mer igen. Armhävningarna o burpiesen tog ändå knäcken på mig….kondisen är inte på topp o spegelbilden ser inte alls ut som jag vill…..

Nu är det återigen “bön-diet” som gäller. Timothy Ferris 4-timmarskroppen och imorgon kör vi Bodypump 6.45 på morgonen, i Halmstad. Det blir tidigt ur sängen, nu kör vi hårt!

2 kommentarer:

  1. Så ljuvliga Höstbilder & va härligt att mannen din är hemma igen :)
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur att jag är glad för att han är hemma:-)

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!