torsdag 12 september 2013

Yoss, Halmstads sämsta LCHF-restaurang?

IMG_20120906_131354

Idag har nog humöret vänt åt rätt håll igen! En oväntad lunch tillsammans med mina föräldrar gjorde nog sitt till! Vilken lyx i tillvaron. Min man frågade ikväll: “Gjorde du som dina barn? Lät du mamma betala;-)” Ja det är bara att erkänna, mamma fick betala….men sååå kul att få träffa dem!

Vi åt lunchen på Yoss som jag härmed utnämner till Halmstads sämsta LCHF-restaurang! Varje gång som jag varit där för att äta och bett om något annat alternativ till potatis, pasta eller ris så blir jag bara hänvisad till salladsbordet. Ett salladsbord som bara består av en vanlig grönsallad med tomat, gurka o MAJS! Det är allt, samma sallad varje gång. Jag tycker faktiskt att det är för dåligt i dagens läge. Visst borde man väl kunna kräva att få lite wokade grönsaker, lite blomkål, vitkål eller något annat än bara en tråkig grönsallad?? Eller tänker jag helt fel där?? Det kan man få på nästan alla andra ställen. Det är ju ingen unik kosthållning idag precis. De får ju inte överdrivet många besök av mig i alla fall.

1003195_578772032164093_1211433287_n

Idag avslutades dagen med ännu ett X-fit pass, min absoluta favorit bland alla träningsformer. Idag kom jag dessutom hem go o glad för jag var fortfarande mätt efter lunchen (Wallenbergare som väl var fullproppad med grädde…) trots de torftiga tillbehören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!