onsdag 11 september 2013

När den stora tröttheten sätter in

IMG_20130911_195044

Ja inte vet jag om det är hösten som redan har tagit mig i ett järngrepp eller om det är återgången till slowcarb food. Jag kommer ihåg i juni när jag började med min “bön-diet”, så trött och missmodig jag kände mig då. Livet var nästan helt meningslöst. Samma känsla har nu återigen smugit sig på mig efter bara 3 dagar med bönor, grönsaker och protein. Jag är hängig, trött, ledsen o missmodig. Livet känns meningslöst.

11 september. En ödesmättad dag, ett datum man aldrig glömmer men idag hade jag nästan glömt. I alla fall hade jag glömt att det ÄR den 11 september idag.

Mitt humör idag kanske passar bra ihop med datumet. Imorgon är en annan dag, en ny dag med träning, vi hoppas på den.

4 kommentarer:

  1. Usch...din stackare!! Hoppas du får vakna upp till en glad dag!! Snart är det fredag...kanske piggar upp lite grand i alla fall!:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men idag känns det faktiskt bättre:-) Tack snälla du!

      Kram

      Radera
  2. Kramas & hoppas du känner dig bättre idag...
    Otroligt vackert foto/Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo idag känns det bättre, som tur e!

      Tack! Ibland lyckas man.

      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!