lördag 19 oktober 2013

Mina förbättringsområden

The only person you should be better than, is the person you were yesterday

Jomen det börjar ju bra det här…. Min ledarskapsutbildning. Min djupanalys och handlingsplan skulle varit klar, signerad av chefen och inskickad 3 arbetsdagar innan mitt speglingssamtal. Igår insåg jag att mitt speglingssamtal är redan på måndag!

Nu är handlingsplanen och djupanalysen klar och ivägskickad men utan chefens signatur. Kanske, kanske att han är så snäll att han gör det i helgen.

Livet rullar på i 190. Vet ni vad ett av mina förbättringsområden är? Hantera stress:-)

Nu går jag ut i trädgården en sista gång innan vintern. Det är avkoppling för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!