torsdag 26 december 2013

En dag hos mormor o morfar

IMG_20131226_092903

Igår hann vi med en snabb sväng till mormor o morfar och fantastisk julmat! Nu börjar min mage protestera högljutt. Så mycket mat o så mycket onyttig mat jag har vräkt i mig (=godis) det blir ingen bra kombination. En envis förkylning på det o så är katastrofen ett faktum.

Idag känner jag mig trots allt bättre och började dagen med en joggingrunda. Äntligen på G!

Rimfrost i gräset o idag firar i vår julafton med alla våra nära o kära. 14 personer ska bjudas på julmat. Jag tror att jag behöver sätta fart nu..

3 kommentarer:

  1. magen har en förmåga att reagera när man chockar den med mat den inte är van vid. Härligt med en joggingtur

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft ett riktigt fint julfirande och att du får en god fortsättning i julmysandet:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  3. Jag har också ätit alldeles för mycket gott de senaste dagarna.

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!