onsdag 26 februari 2014

After work o ett oväntat möte

AW, vin, rödvin

Idag blev det ett annat avslut på arbetsdagen än i går. Igår träning, idag after work med kollegorna. Så vitt skilda världar men ändå lika trevliga. Ryggbiff, bearnaisesås, cole slaw o så ett glas rött till det. Ett bra avslut på en hektisk onsdag.

20140226_211558

Lite nagelfix innan after worken gjorde kvällen fullbordad. Nu klarar jag mig tills jag kommer till Florida!

8.04 tog jag tåget hem o vem hittar jag då där? Jo min svägerska minsann. Där hann vi med en liten snabb pratstund. Man vet aldrig vad som väntar.

4 kommentarer:

  1. Trevligt & vilka fina naglar/Kram

    SvaraRadera
  2. Låter bra, både AW och att få sällskap på tåget

    SvaraRadera
  3. Vad kul med afterwork!!!
    Så fina naglar!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!