torsdag 27 februari 2014

Som en zombi, på väg genom stan

2014-02-26 07.07.09

Som en zombie. Så har jag känt mig idag. I natt slog sömnlösheten åter till. Vaknade redan kl 4 o var på jobbet före halv 7.  Framåt lunch var jag inte så pigg vill jag lova.

2014-02-26 07.07.17

Dagens planerade lunch med min kompis fick ställas in. Jag hade ju glömt att jag skulle på kurs med efterföljande lunch. Typiskt mig! Kvällens mat inhandlades i sista stund på Kötthallen i Boarp. Laga mat själv? Kan man det? Jag vet knappt längre hur man gör. Usch vad lat jag är!

Imorgon är det äntligen fredag o det är dags för Jesus Christ Superstar på Malmö Arena. Det ser jag verkligen fram emot. Tåg dit o tåg hem. Det blir en bra dag det där!

Årets första penséer är inköpta och planterade!! I februari! Fattar ni? Vet inte om jag någonsin köpt penséer i februari. Det är helt underbart! Välkommen våren!

6 kommentarer:

  1. Det ska bli kul att få höra vad du tycker om JCS, jag ska se den i Scandinavium nästa helg!
    Kram o ha en bra helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu var jag ju tyvärr inte så imponerad. Jag hoppas att du gillar det bättre.

      Kram o detsamma till dig:)

      Radera
  2. Fastnade faktiskt i din blogg, läste o läste, och gillade det.
    Svårt att hitta bloggar som verkligen ger något.
    Tack för din kommentar, som gjorde mig så glad.
    Det är så sorgligt när man mister en kär vän, förstår att du saknar Molly ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Alltid lika kul när någon gillar det jag skriver. Ja det är sorgligt när man mister sina vänner o vissa hundar betyder mer än andra, så är det bara.

      Hoppas vi ses igen.
      Kram

      Radera
  3. Vill oxå gå på Jesus Christ Superstar ....
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Ja fast jag var ju inte så imponerad tyvärr men det kanske bara är jag som tycker så.

    Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!