måndag 3 mars 2014

Det börjar närma sig, nästa vecka–Florida!

2014-02-28 04.18.36

Idag skulle jag beställt tid för att utföra den stora skogsavverkningen Jag glömde det. Jag får nog leva med urskogen några dagar till;- ) Det är nio dagar kvar till avfärd så det ska nog hinnas med.

Idag åt jag återigen lunch med resekompisen. Snick o snack o trevlig reseplanering. Det blev ett trevligt avbrott i min måndag.

IMG-20140209-WA0000

Min kära syster har inventerat mina “efterlämningar” hos henne. Jag är en flitig gäst i hennes hus så joggingskorna står redo och bara väntar på att få ge sig ut på de solvarma gatorna.

IMG-20140209-WA0001

Ännu mera redo står alla mina solkrämer, fast vänta lite nu…solskyddsfaktor 30?? Den kan inte var min, det har jag nog aldrig använt. Det måste var min dotters;- )

IMG-20140216-WA0000

O här väntar min kära syster som precis sprungit en halvmara. Hm, det blir inte lätt att följa med henne!

Idag känns våren som bortblåst igen. Isande vindar o grått o kallt. Nu längtar jag verkligen tills det är dags för avfärd. Sa jag att det bara var nio dagar kvar? Nähä, jo men så är det!

1 kommentar:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!