onsdag 5 mars 2014

Ett besök på bokrean i lila outfit

Bokrea, böcker, rea

Idag tog jag mig äntligen tid till ett besök på årets bokrea. Bokrean är inte idag vad den var förr. Då kunde man verkligen fynda. Det känns inte så längre.

Trots allt fick Anna Halléns “LCHF för kvinnor” följa med hem. LCHF-kokböckerna är de allra bästa. Där hittar man så otroligt många goda recept. Nu ser jag fram emot att prova fler nya goda recpet.

IMG_20140305_201126

Dagens outfit. En klänning i lila toner, så klart, lila det är jag det. Ännu ett REA-fynd som bars hem för ett litet tag sen. Jag vet, jag är en REA-nörd….

Sveriges Mästerkock på tv. Det blir en bra avslutning på dagen, så mycket mer orkar jag inte o du, idag om en vecka sitter vi på planet till Florida!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!